Bebeğim bu ay 1 yaşına girdi. Şimdi de 17+5 haftalık hamileyim. Uyutamıyorum. Bakın gecenin beşi oldu hala sallıyorum. Gündüz uykusu da yok. Bebek bakmak başlı başına zor bir de üstüne hamilelik ve onu stresi halsizliği eklenince iyice dayanamaz oluyorum.
Uyku için damla kullanan var mı? Memnun musunuz? Kullandıysanız hangi damlayı kullandınız?