denizleo09 Maalesef yurtdışında olduğum için istediğim zaman doktora gitme ihtimalim yok. Son haftalarda olmama rağmen 2 haftada bir randevu veriyorlar ve geçen hafta cuma günü gittiğimde bana; her an doğum olabilir artık, iki haftaya doğum olmazsa görüşürüz olursa da bebekle birlikte 6 hafta sonra görüşürüz diyip gönderdi beni. Hiç nst ye de sokmadı açıklık var mı yok mu onu da anlatmadı. Allah’a emanet gidiyoruz bakalım hiçbir şey hakkında bilgim yok maalesef. Hatta ilk kontrolüme bile 10 haftalık hamileyken gittim. En erken o zamana randevu vermişlerdi. Böyle belirsizlik içinde olmak çok yorucu gerçekten.