Yasmin_461 merhabalar, hamileliğimin ilk haftalarında da bende de aşırı bir ağrı oluyordu, rahim büyümeye başladığı için bu ağrılar çok normal, doktorum bana magnezyum takviyesi vermişti, özellikle akşamları ağrım çok oluyordu, 16. Haftadan sonra ağrılarım geçti