Zehranisa25 benimde hiç biri gelmemişti ama çatı muaynemde 1 cm açılmam vardı 4 gün sonra yine gittim aynıydı ama yatışımı verdi doktorum lama yaptılar vs derken dogumum ilerledi suyumuda 5-6 cm oldugumda patlattılar hatırladıgım kadarıyla ve korkunç bişey degil merak etmeyin açılma varmı diye bakıyolar o sıra bi çubuk gibi bişey sokuyolar akıyo sonra suyunuz zaten bezleniyosunuz ve devamını bekliyosunuz 🫠