bebegim35_ Seyma63_ yok valla dayanmaya çalışıyorum daha var diye 🥲 ama senin benden daha az kalmış belki de çıkar hiç umudunu kaybetme daha zaman var🌸
Zahide-123 Seyma63_ ay benim bat 1 i valla kendimi zor tutuyorum yaaa göğüslerim felan ağrıyor mide bulantısı gibi bişey var değiiik bişey geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim ümitlenmek de istemiyorum mecburen beklicem 🥲
Zahide-123 Seyma63_ ay benim hala sol kasıgım sancılanıyor ümitlenmek te istemiyorum kan versem mi acaba çok zor duruyorum
Ftrhn Zahide-123 bat 30 benim de bütün belirtiler var sancı bel ağrısı göğüs hassasiyeti yarın test yapacağım
Merve8155 Ftrhn bende ayni sekildeyim bat 30 u kan veremedim bi turlu bi markanin testi pozitif baska markalarda gorunmuyor bekliyorum oyle
Ftrhn bebegim35_ sabah yine yaptım ama yok ya negatifti sanki. Çok dikkatli bakınca var gibi tabi göz yanılması değilse 😢 sancılar var ara ara. Ama sırtım özellikle kopuyor ya saplanıyo
yaseminkarakus0728 Zahide-123 sonuç ne zaman cikicakmis canım. Benimde bat 28 Eylül bugün test aldım yapmadım daha acaba şimdi yapsam çıkar mi