Kızlar annelik kutsallığı fazlaca abartılıyo gibi geliyo bana ya. Senin olan bir şeye ekstra özen gösterip onu çok sevmek zaten genelimizin doğasında var. Doğurup ilgilenmeyen sokağa atan ya da sadece babası bakan birçok insan var. Sırf doğurdu diye kutsal mı oldu şimdi ya da babası ilgilendi babası neden kutsal olmadı mesela? Katılmıyorum bu söylemlere. Sizce?