Umtsen 38+5 gundeyim pazar gününe gün verildi bana karın ağrısı oluyor bazen ama dayanilmicak gibi deil. Az önce çok az açık kırmızı kan gördüm akıntı şeklinde değil. Gücüm yok doktora gitmeye doğum belirtisimi bu
Umtsen Melissduru Hzn53 nişan gelince kaç gün sonra da doğum oluyor diye biliyorum hiç başıma gelmedi. İlki sezeryandi buda pazar günü sezaryan a alinacagim
Hzn53 Umtsen o kişiden kişiye değişir canım. Rahmin açmıştır sancın olmaz. Yine bi doktora git derim. Bekleme
Melissduru Umtsen şöyle ben nişanım geldikten 10 11 saat sonra doğuma girdim ama suni sancı ile doktorum kendi sancınla yarın a doğurursun demişti
Hzn53 Umtsen bir kaç hafta önce ablama da aynısı oldu. Nişanı geldi ama hiç sancısı yoktu. Doktora gitti rahim açmış doğum başlamıştı suni sancı verip doğurttular.