2 Eylülde ilk kontrolüme 25 Temmuz son adet tarihime göre 5+6 günlük iken gittim. Kontrol sonucunda alttan muayene olarak bebeğin kesesisinin oluştuğunu (5mm) ve ultrasona göre 5+1 gün ile uyumlu olduğunu öğrendim. Doktorum Kan ve idrar testleri isteyerek 2 hafta sonrasına yani 16 eylülde kalp atışlarını öğrenmek üzere kontrole çağırdı. Fakat 15 Eylül akşamı hafif pembemsi lekelenmeler üzerine acile gittim. Acildeki doktorda yerleşme kanaması olabileceğini belirtti, ardından kalp atışlarını dinlemek üzere yöneldiğinde maalesef kalp atışlarını göremedi. Ardından sabahına kendi doktoruma gittim durumu bahsettim. 7 hafta 1 günlük olması gereken bebeğin 6 hafta ile uyumlu olduğunu geç döllenme yaşayabileceğimden bahsetti. Kese mevcut (10mm) bebek gözüküyor (3,5mm)ve yolk kesesi (5,mm) fakat kalp atışları gözükmüyor. 10 gün istirahat etmem gerektiğini, düşük tehlikeli oluşabileceğinden bahsetti. Çok şükür kanamam yok fakat endişelenmekteyim bebeği görmüş olmamıza rağmen kalp atışlarını görememek bizi üzdü. 10 gün sonra randevu verdi. Geç döllenme ile adet tarihi değişen varmı? Kalp atışlarını böyle bir durumdan sonra gören var mı? Endişeliyim ve ilk gebeliğim.