Defalarca hissettim normal, ne zamandır hissetmiyorum sanki 30 dan sonra bebek baya yukarı çıkınca ip de yukarı çıktı ya da ben artık dikkat etmiyorum. Çok korktum doktoruma da söyledim o da hep normal dedi bebeğin rahim ağzının aşağıda olmasıyla alakası yok da demişti