Pinarkara1 silik olan yer t cizgisi demek mı bu testte? Eger t silik cıktıysa hamıle değil demek kuzum cnkü basıma geldı bu ay bende ovslyn vardı denedim T bıldıgın kopkoyu cktı yarın oldu test yaptım pztf oldu. Yani normal adete yakın böyle cıkması. Ama o kırmızı gorunen yer T cızgısı ise gebelik var demek C ise kırmızı olan yer o ztn kntrl czgısı demek yıne ngtf olmuş oluyo kuzum inş nasip olur🫶 ya ıkısıde koyu cıkıcak gebelığin pztf olması ıcın yada T cok koyu cıkıcak kuzummm