Elifzeynepela İki gündür adet ağrısı çekiyorum . Ama ne suyum geldi ne kasilmalarim oluyor. Üstüne sırtım tutuldu.😒yalancı doğum sancıları kaç gün surer
NidaPolatdemir Benimde öyle bir kaç gündür adet sancısı gibi ağrım oluyor 38+1 olduk bugün anan şiddetli ağrı değil
secilertu NidaPolatdemir ben de 38+3 haftalığım dün gece sol kasığımda felaket bir sancı vardı sabaha kadar uyuyamadım ben de çok korktum sabah uyandığımda kaybolmuştu ama sebebi ne anlamadım