Beyazem- Merhabalar.. mart ayında kimyasal gebelik yaşadım sonuçlarımda herhangi bir terslik yok ve düzenli ilişkiye rağmen hala gebe kalamadım bu ay ümitliyim adetime 5 gün var test yapsam çıkarmı bilmiyorum ama kontrol ettiğimde kimyasal gebelik yaşadığım ay bugün test yapmışım ve negatif çıkmış. Sabahları hafif midem bulanıyor 5 gün önce kasıklarıma minik kramlar girdi ve akıntım çoktu şuan az. Ne düşünüyorsun merak ediyorum yaşayan varmı bu durumu? Morale ihtiyacım var 🥹
Hlnnaru Beyazem- bence gecikmeden yapmayın insan umutlanyor sonradan çıkmayınca bende eskiden öyle yapmistim çok üzülmüştüm sonradn
Sinemb1406 Beyazem- erken gebelik testi ile öğrenebilirsiniz. Erken gebelik testi ile 1 aylık hamile olduğumu öğrendim. Şuan 33+4 günlük hamileyim. Allah gönlünüze göre nasip etsin inşallah 🙏
poyrazmom_ Beyazem- ben öğrendiğimde 3+2 haftalık hamileydim son regle göre, erken gebelik testinde çıkmıştı geç döllenme değilse çıkabilir
Beyazem- Ada25052025 evet test yaptıktan 2 gün olmadan lekelenmem oldu yerleşme kanaması zannettim fakat günün akşamı dayanılmayacak ağrılarım oldu hastaneye gittim ve kan testi ile kimyasal olduğunu anladık zor bi süreçti umarım siz yaşamamışsınızdır🌷
Ada25052025 Beyazem- kanama ne kadar sürüyor acaba? Sabah kanamam oldu 1-2 kez tekrar olmadı. 2 gün önce beta 304 tü şimdi 404 cıkmıs hem kanama hem az artıs olunca kimyasal gebelik mi acaba dedim
Beyazem- Ada25052025 benim 10 gün sürdü🥲 az yükselmiş aslında bence doktora görünürseniz içiniz rahat eder🫶🏻
Ada25052025 Beyazem- Sabah 2 kez az olmustu simdi yine 2 kere akıntı gibi kırmızı kan geldi. Aynı zamanda çift rahim ve çift rahim ağzı var hamilelikte diğer rahim adet görebiliyormuş. Betanın az artısı kafamı karıstırdı acaba düşüşe mi geçti diye 😣
Beyazem- Ada25052025 üzme canını sen yinede doktora görünmen en iyisi inşallah allah cc en güzelini nasip etsin cümlemize🫶🏻🌷
Beyazem- Sinemb1406 erken test yok elimde kaset test var ama negatif çıkarsada çok üzüleceğimi biliyorum o yüzden beklemeye devam edeceğim bilmiyorum , yarın sabah yapmak arasındayım şuanda…
tsmutter Predictor ile beş gün öncesinde test yaptığımda çıktı ancak sonrasında kan verene kadar keseyi görene kadar hep şüphe oluyor insanın içerisinde içi rahat etmiyor tam sevinemiyor, korkuyor. Bence beklemelisin 🫶🏻
Beyazem- poyrazmom_ bu sabah kaset test yaptım negatif çıktı malesef erken test mi alıp denemeliyim yani sence yoksa adetimin gecikmesini mi bekleyeyim ?🌷