Güzel annelerim size bir sorum olacak. Şimdi özel sektörde çalışıyorum, doğuma 2 ay kala ve doğumdan 2 ay sonra için toplam 4 aylık iznim oluyormuş ve bu izin günleri için doktorumdan alacağım rapor sonucunda doğum parası alıyormuşum. Ama ben doğumdan sonra 2 aylık raporum bittikten sonra çalışmayı düşünmüyorum. Bu paradan yararlanabilir miyim? Biri beni aydınlatabilir mii 🥲🥲