Cuma günü tam 40 hafta oluyorum cumartesi randevum var kızım hala gelmedi doktor 41 e kalmayız dedi pazartesi günü için belki suni sancıyla doğuma alınabilirim en istemediğim başıma geliyor gibi ama yapıcak birşey yok çünkü sancım yok ya suni ya sezeryan iki seçeneğim var gibi duruyor daha önce bu şekilde doğum yapan varmı süreç nasıl