Manolya-27 Planlı normal doğum yapılıyor ya çatır çatır 😂 Ben dün gittim kontrole, cumaya kadar doğurmazsan cuma görüşelim, istersen pazartesiye doğurabilirsin dedi. Bu Salı yani dün de doğurabilirdim her şey uygundu doğuma alınmak için ama çıkıp ne yapacak diyorum, günlerini doldursun içeride 😂