Arkadaşlar merhaba
Doktoruma bir hafta var üzülsem mi ne yapsam bilemedim sonuçtan anlayan var mı ?
75 lik şeker yüklemesi sonucum
Açlık 90
- Saat 180
- Saat 51
Ne demek acaba bu? Var mı bilen 😟
Bu arada bayıldım çok kötü oldum ilk içtiğimde. Tansiyon vs düştü. Bir saate yakın sürede düzeldim