Elwing6 Telaşlanma . Ben de 4 haftalıkken kan tahlili ile öğrendim. Doktorum kan değerlerine bakmadan yazdı 90 lı folik asiti. O hafta kullanmaya başladım. Geç kalmadın. Bir an önce başla yazdır da. Folik asit beyin ve omurga gelişimi için çok önemli ve vücut depo edemiyor. Bebek günlük kullanıyor o yüzden devamlı aynı saatlerde kullanman lazım 400 birimljk folik asit. Başka bir doktora yazdır