shrnur ayssss1 32 35 44 78 İki gün arayla bu şekilde yükseldi 98 e kadar çıktı sonra 83 e düştü kanamam başladı artık direkt
gamzeee09 eea canımm benim ilk baktırdığımdan regliden 2 gün önce 3.28 çıktı regli günümde 2 gün sonra 9.30 oldu bugün tine baktırdım 9.55 kimyasal mı acaba yaa:(
ayssss1 shrnur geçmiş olsun canım üzülme kimyasaldan sonraki ay hamile kalma ihtimalin daha yüksek derler rahim kendini temizliyormuş benim öyle olmuştu kimyasal oldum üstüne adet görmeden hamile kaldım
ayssss1 shrnur Kimyasal diğerlerine göre bir tık daha iyi ilk gebeliğimde betam iki kat artmıyordu ama düşmüyordu da kürtaj olmak zorunda kalmıştım
shrnur ayssss1 bende ilk gebeliğimde boş gebelik geçirdim kürtaj oldum 5 ay sonra tekrar hamile kaldım kimyasal gebelik geçirdim doktorum bi dahaki gebelikte önlem amaçlı pıhtılaşma iğnesi dedi umarım bu sefer olur