Dduman başta hap olarak kullandım ama cok kötü oluyordum baş dönmesi aşırı uyku hali boyle sanki elim kolumu kaldıracak takatim yoktu bir de baş ağrısı yapıyordu bende. Bende fitil olarak kullanmaya devam ettim bama eczacım fitil olarak kullanırsan etkisi daha çok olur demişti