Eymnannsi Kızlar 39+3 günlük hamileyim sabahtan beridir kasıklarım fena şekilde ağrıyo yürüyemiyorum resmen sizce ne zaman doğururum bu bir belirti değil mi ?
secilertu Eymnannsi benim ikisi birden değil de dün gece sadece sol kasığımda ve belimde felaket sancı vardı sebebi neydi anlamadım 😔 38+3
Zeynepecem Bende 39+2deyim benimde aynen kasiklarim agriyo topalliyorum bildigin. Ama sanci falan olmadi bekleyisteyiz gelmeye niyeti yok galba bizim oglanin 😊
Eymnannsi Zeynepecem bizimde öyle gelmeyecek bu gidişle telefonları hayır doğurmadım hala diyerek açmaya başladım resmen