Hanmlar ilk dogumum normal oldu, bu da normal olacak gibi dikislerim ne durumda diye bir bakayım dedim aynadan oturdum (özür dielyerek anlatıyorum) rahim ağzında yağlı sinirli böyle morcaiyah damarli bir yapı , tümor gibi . Çok korktum ne olabilir sabaha kadar kanser türlerini araştırdım, heralde çocuğumun büyüdüğünü goremeyecegm dedim , emziremeyecegm dedim ..
Ertesi gün doktora gittim , arastrma hastanedi olduğu için asistan doktor vardı , doğum masasinda kontrol etti otururken tam ortaya çıkıyor ama doğum masasinda direkt görünüyor mu bilmiyorum, dokundu burası mi dedi muhtemelen oydu ama emin de olamiyorum çok kötü vesvese oluyor doktorun benm oturarak gördüğümu doğum sandalyesinde görmemesi mümkün değil demi , dedi ki şuan 3 kilo birnbebek basınc yapıyor ve organların aşağı doğru inmiş durumda, o organlardan biri dedi hangi organ olacak ki hala bakıyorum hiç bı organ gibi değil orda çıkan birşey gibi kafayı yiyeceğim , 39+3 heyecanımı unuttum kanser.olcam korkusundan