Arkadaşlar cuma günü randevum var ve tam 5haftalik olacağız çok erken öğrendim gebeliği erken döllenme oldu sanırım sizce gösterirmi keseyi adetim 8 gun varken beta 40 ti. Ayrıca cuma gittiğimde ultrason da gozukmezse alttan bakarlarmi yani ben istemiyorum dediğimde doktor tepki verirmi yoksa 10 gun sonra tekrar gel bakalimmi der