4 tane gebelik kaybım var, bebeklerin hiç birşekilde kalp atışı duyamıyoruz, kan sulandırıcı iğne kullandım, rahim filmi çekildim hiç bir sıkıntı yok tüp bebek yolculuğuna başlamak istiyoruz, 1 ay sonra önereceğiniz doktor var mı gebelik kayıpları hakkında