Mrwezyn1 bebegimolacak bugün gecikmemin 7. Günü öğlen test yaptım negatif ama biraz düzensizlik var bende daha olmadım çok sinir bozucu
nisoom01 bebegimolacak benimde 2 gün gecikti canım hiç bir adet belirtisi yok normalde tüp bebek sürecindeyiz ama bi kaç kez korunmadık normalde kolay hamile kalabiliyorum ama sanmıyorum büyük ihtimalle antibiyotik içtim bu ay o yüzden adet olmadım normalde düzenli olurum senin adetin düzenli mi
_Nazendeem bebegimolacak Benim de dokuz gün gecikmem oldu sonra hastane kontrolüne gittiğimde daha önce klomen kullandığım için yumurtam kiste dönüşmüş ve bu yüzden de geçcıkme yapmış normalde geçmez asla olmazdı inşallah sizin de öyle değildir gebelik vardır
bebegimolacak Gamzelimtatlis 4 gün gecikti, cumartesi olmam lazımdı. Perşembe kaset test yaptım negatifti ama gelen giden yok
Seher_blk bebegimolacak yani ilk korunmasız ay ise vücut kendini gebelik için hazırlıyor olabilir benim ilk ayda tam 10 gün gecikmem oldu
cansureis bebegimolacak Canım hiç hacemat yaptırdın mı? Ben de 1.5 yıl oluyordu kalamıyordum kistimde vardı kuyruk sokumu ve sırttan böbreklere attırdım nisan ayında mayısta kimyasal gecirdim temmuzda hamile olduğumu öğrendim bi dene denemekten zarar gelmez
buse76 bebegimolacak 5 gün gecikmeyle bugün negatif olduğunu öğrendim 🤦ama hala bir umut var adet olmadığı süre 😂
shrnur bebegimolacak canım benim gecikmemin 2. Günü yaptım test negatifti gecikmenin 5. Günü yaptım pozitif çıktı büyük ihtimalle geç döllenme oldu sende bekle bakalım ya da kan ver kanda 5 gün gecikmeyle 32 çıktı biraz düşük çok yeniymiş daha
Hazal0113 bebegimolacak benim günüm geçmeden erken test yaptım pozitif çıktı ikinci olacak Rabbim bu duyguyu sizede yaşatsınn🌸🤲🏻
arinmommy Bat dündü adet olmadım. Bu sabah kaset test yaptım yine negatif… Çok mu kafaya takıyorum bilmiyorum akışına bırakmanın yolu nedir onu da bilmiyorum belki kendimi bu kadar kaptırdığım için olamıyor bile olabilirim.:( çok üzgünüm
Azra067 Bat 23 dün az kahverengi leke geldi adet mi olcam anlayamadim geçen ayda boyle adetten önce ki gun leke geldi kimyasal gebelikmiş geçirmişim
Yavrucanim__ Azra067 ay benim de son adetim 15 Ağustos iki gündur kahverengi lekem var adet başlangıcı mı yerleşme kanaması mi anlamadım 4 gün kadar önce de test yapmıştım negatifti evde yaptığımda şimdi nedir bilmiyorum acaba kan versem mi yine de ve hâlâ akıntım devam da ediyor
shrnur bebegimolacak bende aynı senin gibiydim ama nasipte varmış çıktı sende kendini çok umutlandırarak gitme sanki normal kan veriyormuşsun gibi düşün umutlanma çok