ececik34 net bilgim yok ama şöyle bir şey başıma geldi 33. Haftada yıllık izin aldım. Bu yıllık izni doğum iznimden düşmüşler. 25 Ekim’de iş başı yapmam gerekirken kullandığım 1 haftalık yıllık izin nedeni ile 18 Ekim de iş başı yapacağım gözüküyor. 32 den sonra kullanılan rapor yıllık izinler doğum iznini etkiliyormuş.