Tuba-Sahra Merhabalar bebislerinizin sağlıkla büyüsün inşallah ☺bebislerinizi kac aylık olunca ne zaman evden çıkardınız hastane dışı oturmaya gittiniz veya ewe kabul ettiniz veya gezmeye çıkardınız ?
eljid Tuba-Sahra cnm 4 ay oldu ewe çıkalı hiç esirgemedim ewe herkesi kabil ettim ilk geldiği günden b3lli ve şimdi artık 5 aylık olduk dışarı cikioz çok sukur sorn olmuo
Tuba-Sahra eljid Gerçekten mi ben çok korkuyorum ya bı yandanda çıkmak istiyorum bilmiyorum kaç haftalık doğmuştu ne kadar kalmıştı kuvezde
eljid Tuba-Sahra yok cnm wala esirgedikce bise oluo 29 haftalık doğdu cnn 1430 grm doğdu çok şükür şimdi 6 kiloyuz ve heryere gidiorm ama doğduğu günden belli hiç esirgemedim hastaneden çıktığımızda 2 kiloydu