yeni_anne2 Yarın cinsiyet için gidicez inşallah ben hem cok heyecanlıyım bi yandan da inşallah iyidir sağlıklıdır diye tedirginim düşünüyorum ıste nasıl acaba diye hem sevinç hem tedirginlik ile yasamak mıı sizce annelik 🥺🥺🥲
miniksincab yeni_anne2 annelik bu hele ki birde ilk kucağınıza aldığınız an başlıyor o kokusu teni Allahım hatırladıkça o güne ışınlanmak istedim resmen kokusu herşeye bedel gerçekten
Aynil710 yeni_anne2 cok haklisiniz bende yarin gidecegim 13+3 oluyorum cok heyecanliyim rabbim gonlumuze gore versin
yeni_anne2 miniksincab ınsallah o günleri de görürüz sag salim saglıklı sıhhatli gelsinn 🥺baska bısey istemiyorum
irem-16 yeni_anne2 hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun. Cinsiyeti öğrenince haber verin bize de 🥰❤
yeni_anne2 irem-16 Allah razı olsun çok tesekurler evttt mutlaka 1 aydır burda çok tahmin aldim bakalım hangisi tutacak 😊🥰