Cansuuuh bence kesinlikle çok normal :)) doktoruma göstermiştim ben, ikisi de aynı anda sistigi için hamilelikten dedi hele son haftalarda daha da şişer, tuzu hamur işini kes dedi. Sıkıntı olacak olan birinin sismesiymis, o zaman damar tıkanıklığı diyebilirmis.
Benimki de uzun yolculukta, çarşıya pazara gezmeye çıktığımda uzun uzun ayakta kaldığımda şişiyor. Biraz dinlenin, tuzlu sirkeli su yapın içine ayağınızı koyun. Ayaklarınızı bol bol uzatıp dinlenin ve bol su için. Bana söylenenler bunlardı :) çok yorulmussunuz, ayakta çok kalmışsınız normal yani korkmayin ❤️