ayse33-33 Haftaya girdiğimizden beri özellikle sol göğüs kısmının alt tarafında kaburga ağrısı yaşıyorum ne oturtabiliyorum ne eğilebiliyorum bu durumu yaşayan oldu mu acaba nasıl geçti ya da geçecek mi ?💖