Eda07 Kızlar dün kanamam var diye doktora gittim iğne ve serum taktı ani hareket yapmışsın dedi yatak istirahati verdi ama ayağımın altına yastık koymama gerek var mi normal yatsam da olur mu ?
Zeliha66 Eda07 eğer rahat edebiliyosan ayağının altına yastık koyarsan daha iyi olur. Egilme cömelme uzanma hareketlerine dikkat et