Aa en önemlisini unuttum. Komik gelebilir ama gerçekten işe yarıyor. Sarımsağı ezip zeytinyağıyla karıştırın, gece yatarken ayağınızın altına güzelce sürün karışımı ve poşet geçirin ayağınıza, üzerine de çorap giyin :) Mikrobu gerçekten alıyor bunu 2-3 gece uyguladım sonra ne ateş kaldı ne öksürük.