Zmom Kızlar acildeydim nst falan derken doktor 4 saat yürüyüp gelmemi söyledi. Bir şey soramadım o an kendisi de doğuma gidiyordu. Ay doğum mu başlıycak? Ne oluyor anlamadım?
Tutaste_ Zmom squat yap işte bol bol doğum oncrside okadsr yorma kendini dermanın kalmaz hiçç bacaklarının
Zmom Tutaste_ herhalde 1 2 cm de olsa açılma istiyorlar illaki suni alacağım birden 4 5 cm sanmıyorum olsun
Zmom Tutaste_ ay inşallah vakti geldiyse öyle ya da böyle doğar bugün. Hissizim şuan tam kavrayamadım ne olduğunu doğum mu değil mi o yüzden sakinim🥴
Zmom Tutaste_ nst bakıldı sancım var yürü dedi çok yorgunum. Dinlenicem eve geçtim sancını takip et dedi. Hiç açılmam olmuyor😢
Huri_phlvn Zmom iliskiye gir ,sıcak bir duş al canım suyun altında göğüslerine, uçlarına masaj yap doğumu tetikliyor uyarı veriyor hurma ye bol bol inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🤗🤗😍
Tutaste_ Zmom maratonamı katıcamk senş yürü babam yürü. Dinlen biraz halini topla sıcak suya otur dusa gır bıde oyle dene
Zmom Huri_phlvn inşallah teşekkür ederim. İlişki hariç diğerlerini hep yaptım ama 1cm bile açılmıyor. 2 haftadır açıklık bekliyoruz yok yok olmuyor
Zmom Tutaste_ hiçbir şey işe yaramıyor neden anlamıyorum ya. E korkuyorum haliyle nasıl doğuracağım. Ve dünkü çatı muayenesi baya baya acıdı. Doktordan doktora fark ediyormuş gerçekten ilki hiç acımamıştı. Gözüm korkmadı değil. Allah hepimize yardım etsin.