Elaninannesi Aselseda evet ya o anlaşılmıyor diye duydum canım ben de 38 haftalık hamileyim kanala girmemiş bebek bir dahaki muayenede ancak öğrenebiliriz heralde
Aselseda Elaninannesi sanki asagi da surekli hareketlerini hissediyorum ama kanala girmedi heralde ins girer ya
Nil Aselseda bende aynı durumdayım canım dün kontrolüm vardı nstde gene sancı çıkmadı bebek aşağıda ama doğum kanalına girmemiş dedi doktor. Sanırım bu gidişle 40 ı doldurucaz biz