Rojin__321 yorgunluk sebepli yaşanabilir. İlk haftalar yürüyüşe bile çıkamadım, çok aşağıda konumlanmış da değildi ama merdiven çıkarken vs çok yoruluyordum. Zamanla rahim yukarı çıktıkça vücudunuz adapte oldukça semptomlar azalır. Siz kendinizi fazla yormamaya bakın