Ecmel21-21 yok hiç korkmadım benim sancılarım toplam 4 gün sürdü 10 cm açıklık ile bebek popo ile geldiği için sezeryan oldum maalesef. Eğer sancılarım 43e doğru başlasaydı yine korkmazdım. Çünkü bizim vücudumuz bebeğimizin gelişimine göre ilerliyor yani kimisi 38 de sancı başlar kimisinin daha geç.. bir arkadaşım 44.haftada normal doğum yaptı😅 benim oğlumun kilosu da çok değildi bu arada 3200 dü. Eğer ben en başta planlı sezeryan olsaydım 38 haftalarda allah bilir beneğin solunum sıkıntısı olurdu yani demem o ki, vücut bebeğe göre şekil alıyor hiç endişe etmeyin derim o kendisi bir gün gelmeye karar verir☺️