Nehir-Poyraz ameliyat değildi yani normal doğum yaptım ben odaya geçince zaten elbiseye gerek kalmıyo ki sanırım anlatamadım benim demek istediğim burdaki kişilerde okuduğum kadarıyla çoğu geceliği onerenler alttan muanede kolaylık olur mantığıyla ilk etapta onu giyin diyolar hatta bende öyle düşünmüştüm bilmiyodum dogumhaneye girince tüm kıyafetlerinin cikarilicani daha yeni doğum yaptım bu arada doğum yaptıktan sonra zaten gecelik giyilmiyo çünkü üşüyosunuz sizde olmayabilir belki ama bir çoğu kişide genelde öyle kalın tutmamizda gerekiyo kendimizi oyuzden gecelik bana pek mantıklı gelmiyo tabi karar sizin ben kullanmadım on gün oldu doğum yapali