Bhrtopkaya benim ilk doğumum geneldi kendim istedim , beni bayıltın napıyorsanız yapın dedim doktora 😀 gayet güzel geçti zaten bayıldığın için hiçbirşey anlamıyorsun , tek zorluğu odaya çıkıp gözünü açmaktı çünkü narkozdan dolayı sürekli uyku halin oluyor.2-3 günde ayaklanmıştım ben herkesin farklı oluyor vücut yapısı, şuan 2. Gebeliğim bir ay var doğumuma ama yine genel isteyeceğim sanırım spinal korkutuyor beni