31 de ters, 34 te duz, 36 da tekrar ters pozisyondaydi bebegim ve ben hicbirini anlamadim cunku surekli hareket halinde olan bisey. Donerken degil ama artik yerlestiginde ters pozisyonda kafasi hep gogsumun altindaydi otururken vs cok zorluyordu beni ayrica bebek ters dururken hareketleri de cok hissedilmiyor. Donmesi ile alakali da bazi egzersizler var ama tavsiye etmem bi ise yaramiyor demisti doktorum. Ayrica egzersizler kordon dolanmasina da sebep olabiliyor diye biliyorum riski almaya deger mi sizin karariniz