glycnkrt Beyza0396 kolesterol 319, trigliserid 311 çıktı ama bekarlıktan beri 10 senedir düşmüyor. sebebini akne tedavisinde kullandığım kortizonlu ilaçlara bağlıyorum ama yarın doktorum bakalım ne dicek
Beyza0396 glycnkrt benimde 400 lerde 34 haftalık oldum dahiliye gidicem kadın dogumcum araştırılmasını istiyo ne hamur işi ne kızartma yiyen biriyim anlamadım yükseklikten kan sulandırıcı igne başlandı
glycnkrt Beyza0396 yüksek diye mi😱 ay bizimkide başlamasa bari 😪 ilk hamilelikte kullandım 35 haftaya kadar. ikinci hamileliğimde sadece ecopirinle devam ettik, daha vermedi. 24+5 im bende.
Beyza0396 glycnkrt evet malesef kolestreol yuksekliginden emboli atma riskinden dolayı başlandı rabbim hepimize acil şifa versin
glycnkrt Beyza0396 bugün iğneye başlamadı ama ileride gerek görürsem başlatırım dedi. ben yırttım şu anlık 🙂
Beyza0396 glycnkrt benimki kadar yüksek değil ya oyüzden başlamıştır inşallah gerek kalmaz hiçbir zaman