miranmiran1306 Ben ilk gebeliğimde olmadım bu ikincisinde doktor yaparız dedi ama sizce gerekli mi sizin doktorunuz yaptı mı?
Beybiik miranmiran1306 sezeryanda özeller genellikle yapmıyor ama devlet yapıyor diye duydum bende ilk gebeligimde özelde yaptım gerek yok dedilerdi
Eda1254 miranmiran1306 evet suyum gelmisti benim ama emin olamadım yabi suyum gelmiş olabilir dedim doktorda direk alttan muane dedi bakmıştı suyum gelmişti o günde doğum yaptım on gün oldu doğum yapali