8 aylık olduk isim hala yok. Oylarınızı bekliyorum.
-lavinia- bende 7 aylığım oğlum var miran isminde buna da karan düşünüyoruz bakalım 🥲
⬆️
miranmiran1306 İkisi çok uyumlu olmuş 💙
-lavinia- bende öyle düşündüm sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
miranmiran1306 İnşallah 🥰
Karan çok güzelmiş 🥰
numix karan anlamı ne sanki esmer bebe ismiymiş gbi geliyor😂
Angel_07 Kahraman, yiğit demekmiş
Kayra yeğenimin adı cok severim ☺️