Merhaba canım doktor bir arkadaşım var o bana şöyle söylemişti; devletin karşıladığında çok yüksek oranda folik asit var. 10 miligram. Ama insan vücudu için gerekli olan 400 mikrogrammış. Yani devletin karşıladığı günlük dozun 20 katı. O yüzden herşeyin fazlası zarar olabileceği için. Daha düşük mikrogram olanları almakta fayda var. Arkadaşım illa içmek istiyorsan da haftada bir veya 10 günde bir iç devletin karşıladığını hergün içme demişti. Bende doktorumun önerisiyle b12de içeren folidoce 400 mcg kullandım. 4. Ayda bıraktırdı doktor.