Btlakn ben de sezaryen oldum hem de spinal istemiştim zangır zangır titriyordum doktor belime iğne vururken 😄 heyecan, korku…
Yine de kendime odaklandım onları dinlememeye ve bir yerden yansıma görmemeye çalıştım. Zaten nabzı tansiyonu sürekli kontrol ediyorlar. Benim bir yerde midem bulandı hemen önleyici iğne yapıldı. Bir sorun olmadı :)