Anonim1232 bende Kemal hoca da sezeryan oldum fakat o normal doğum sezeryan doğum diye bir yanı yok , bebek nasıl isterse öyle gelir, Kemal hoca size de düşüncesini soruyor ve normal doğum olabilecekse zaten normal doğum olur diyip size tüm bilgileri aktarıyor kesinlikle çok iyi bir doktor boşuna başka doktor araştırmayın ben 5 6 doktor gezdim 32. Haftadan sonra buldum kemal hocayı iyi ki bulmuşum