Arkadaşlar dişim kırıldı tüm yediğim içine giriyor ve inanılmaz ağrı yapıyor 17. Haftadayım dişlerini yaptıran ya da çektirenler oldu mu röntgen anestezi antibiyotik bebek için çok risk teşkil eder mi dayanılacak gibi değil ama pişman olmak da istemiyorum