Zeyneptosun Dudaklarım ağır gripten dolayı aşırı çatladı krem kullanmak istemiyorum burnumda aynı şekilde kıpkırmızı ve sertleşti doğal kullanabileceğim bir şey önerir misiniz lütfennn😷
zalsac Benim de dudaklarım sizinki gibi çatlamıştı kanıyodu hatta niveanın renksiz ruju var çatlaklar için ondan kullandım geçti Zeyneptosun
Karamell Zeyneptosun vazelinn miss gibii benimde öyleydi artık yemek yiyemiyodum akşam yatarken sürdüm sabahta diş fırçasıyla dudaklarımı fırçalar gibi yaptım eski deri dökülüp tazeledi kendini şimdi hiç kuru bırakmıyorum nemlendiyorum sürekli
Elaylama Zeyneptosun ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum zaten normalde de sürekli kullanırım. Dudak balmı olmadan tek bir adım atamam ağzım sızlıyor resmen. Alın bi blistex ya da le petit marseillais balm bi şeycik kalmaz.
KlncA Zeyneptosun valla dudağıma mercimek kadar sürdüğüm şeyi doktora sormadım. Onu soracak olsam rimel fondöten allık rujlarım nemlendirici kremim hepsini adama tek tek sormam lazım 😁 ben takılmadım yani
Gevrann Zeyneptosun canım nivea care kullan. Ben aralıksız her gece sürüyorum ve çatlaklara, yaralara, kuruluğa birebir. Şeffaf olanını al ama. Eczaneden al dışarıdan alma 🤗
Pdr Bende Oriflame nin yuvarlak küçük kutudaki dudak kreminin kullanıyorumm. Doktor a sormadım, zaten nemlendirici kullanıyorumm elime yüzüme felan bu kadar da inceleyemem🙂🙂
KlncA Zeyneptosun aynen soluduğumuz havada bile kimyasal var ama bukadar takılırsan hamilelik zor geçer kuzum sana kolay gelsin ☺️
Arzymn Zeyneptosun lansinoh göğüs kreminiz varsa sürün, çok iyi geliyor, yoksa vazelin, yoksa bephantol,