Hanımlar maerhabalar. Bebeğimle şuan 40. Haftayı bitirmek üzereyiz ve bebeğimde tık yok yani ara ara sancılar vuruyor ama ilerisi yok . Benim ameliyat riskim olduğu için normal doğum yapmak zorundayım verebileceğiniz tavsiyeler varmı. Doğum başlaması için neler yapmalıyım?