Herkese merhaba
Ben 8 haftalık gebeyim bugün kontrole gittim Doktor kanama var mı dedi alttan kanamam yok dedim fakat doktor icden kesenin arkasında kanama görüyorum dedi zaten kasıklarımda çok ağrım var acaba onla mi alakalı bilmiyorum progestan başladı bende ağız yoluyla alıyorum benim gibi durum yaşayan var mı korkuyorum yorumlarınız nedir şimdiden teşekkür ederim cevaplayan Tecrübeli annelere