Nznss 38 haftalık doğum yaptım bugün sezeryan oldu bebekte nefes alma vermede zorluk çekiyormuş birde anne karnında biraz enfeksiyon kapmış iyi olur mu bebeğim bunu yaşayan oldu mu ne zaman çıkarırlar acaba
18082018 Nznss canım hiç korkma benim oğlumdada öyle oldu enfeksiyon vardı bir hafta kaldı küvezde çok ağladım ama geçti sonuçta sen sütünü ve kendini düşün insan geçecek