Cosimaniehaus Merve_31 allah herkesin yardımcısı olsun. Sancım sıklaştı ama çok yüksek değil. Yolda sancı çekmekten korktuğum için sezaryen istemiştim. Bakalım hastaneye gidince neler olacak🙏🏻
Merve_31 Cosimaniehaus eğer süreç müsaitse en güzeli normal canım çok şükür senin müdahalesiz başlamış normal doğum biz 40 lara doğru koşuyoruz 😁
Cosimaniehaus Merve_31 korkudan cesaret edemedim maalesef:( çok cesaretsiz ve panik yapan biriyim. Zangır zangır titredim yani korkudan😅
Cosimaniehaus Zeyneppx sezaryenden çıktım iyiyim:) bebişi emzirdim:) ikimiz de iyiyiz korktuğım gibi olmadı
Tumayy Cosimaniehaus merhaba canım ne durumdasın. Senin için dua edicem kolaylıkla kucağına al bebeğini sağlıkla evinize kavuşun ikiniz de. Bol bol dua oku ve bebeğini düşün inan dedikleri gibi herşey unutuluyor. 3.5 ay önce normal doğumla kızımı kucağıma aldım. O an ağrılar geldiğinde dayanamıycakmışsın gibi geliyor ama gördüğün an bitiyor hepsi inan 🙏 bi avazda doğsun inşallah
Eda1254 Cosimaniehaus suyunuz geldiyse eğer bildiğiniz üzere doğum olmak zorunda bıan önce benimde öyle oldu suyum geldi ama ben emin olamadım ve adet ağrısı gibi ağrım vardı sabah dayanamadım ağrıya hastaneye gitttik ve 4 cm acilmam varmış suyum gelmiş suni sancı vesayre vererek doğumu hızlandırdılar yeni doğum yaptım buarada on gün oldu
Aysnr11 Cosimaniehaus İyi cesaret vallahi ya yolda doğursaydın 😄😄 Geçmiş olsun allahım sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah 🌸
Cosimaniehaus İlk yürüyüşü de yaptık çok şükür korktuğum gibi değildi şu ana kadar olanlar:) karına bastırma, ilk ayağa kalkma hepsi iyiydi🙏🏻
Cosimaniehaus CeylanCagan farketmemişim o an heyecanla mesajınızı teşekkür ederim ben de yetiştim şükür 🙏🏻😊